Follower ke-1400. Alhamdulillah.

15.2.13
tahniah kepada follower yang ke-1400 ice princess..
pehal la korang gi follow blog hampeh ni?
sebarang kemudaratan aku tak nak tanggung okeyh..
huh! ayat humble aku tak menjadi.. hahaha..

gurau je yop.. toksah la sentap..
aku suka je korag follow sebab korang pun suka bila aku follow balik.. agagaga..
cukup sudah la merepek wahai zizie..
hilang keayuan aku bila merepek banyak-banyak..

tanpa membuang masa dan oksigen, let me introduce the 1400th follower..
*spotlight pliz..*




mrs donnaluvren tengah buat contest tu..
pergi la usha sendiri..
lemak korang sekarang ek, semua nak aku suap.. *cekak pinggang*
hihihihi...

thanx ye akak sebab sudi jemput zizie tapi zizie dah bersara dari join contest blog.. hehehe..
semoga berjaya ;)

btw, i'll going back to malacca..
ada sape-sape orang melaka nak dating dengan aku, pm ek..
hahaha..
sebab mr. wonderwall dah bagi green light semalam :P

ciao.

You Might Also Like

17 comments

  1. wah dah 1400, hope tahun ni boleh lebih 2000 tau :D

    ReplyDelete
  2. wuah! tahniah wak...dorang follow sbab suka sgt ngan blog ni tu...rajin update n entri santai...keep it up yew wak~

    ReplyDelete
  3. hepp tak mau dating2..hihihihi..slmt sampai ke melaka ye dik zizie.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi.. akak marah.. hehehe.. selamat sampai dah kak.. :)

      Delete
  4. tahniahh dah 1400 dah followe die yee :)

    ReplyDelete
  5. Ceh, untunglah follower dah sampai 1400 :)

    ReplyDelete
  6. sedut seramai follower slgi bole..
    chaiyok2

    ReplyDelete
  7. Selamat berhujung minggu bersama yg tersayang ye..

    ReplyDelete
  8. tahniah..laju betol org follow blog ni..blog power lah katakan..

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.