Don't Gimme A Word, Gimme The Money.

3.2.13

tengah aku sibuk main lukis-lukis, adik aku baring sebelah sambil tengok aktiviti aku..
tiba-tiba, dia cakap, 

" beli la graphic tablet ".
eh, celik IT jugak budak ni..
" berapa ringgit ek graphic tablet tu?"
"apa ke bengap! ratus-ratus la kot.."
"apa ke bengap?! kau la bengap, bg aku duit la kalau nak suruh aku beli pown! "

terus dia bawak lari tabung duit dia yang aku tahu kat mana dia simpan..
tau pun kau takut ek.. bagi lagi idea yang wat aku panas.. ngehngehngeh..

belum tiba masanya sebab lukisan aku tak semengah mana...


nota zizie : aku tak pandai mewarna!! hahaha!!!

You Might Also Like

8 comments

  1. mula2 bagitau and tunjuk jalan..nanti lama2 bagi tabung dengan duit sekali la tu..hihihihi.. :) kadang2 motivasi tidak disangka2..

    ReplyDelete
  2. cool ape lukisan camtu.
    berseni...
    abstract... :)

    ReplyDelete
  3. heh, ok dh tu lukisannya... insyaAllah nt dpt la beli..

    ReplyDelete
  4. pandai la akak lukis . bella lagi la tangan kayu . heheh

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.