Cinta Orang Tua | Setia Hujung Nyawa!!

10.2.13
Oh yeah!!! Akhirnya aku Berjaya online menggunakan laptop aku..
Hip hip hooray!!!

Gegurls and geguys..
Bila dua hari berturut-berturut kena hadiri kenduri kahwin, aku MALAS!!
Nak kata anti-soc, tak ada la sangat..
But I’m the type yang tak suka majlis keramaian macam ni.. mwehehe..

Bila pak long ajak ke kenduri kahwin besannya, aku dalam hati macam dah berkira-kira tak nak pergi...
But it’s not nice la pulak. So, just follow…
Dah la baju kurung bawak satu je..
Nasib la angah aku yang kemetot ni tak sedar diri pergi beli jubah panjang-panjang and it suits with me.. aww.. aww.. I pakai jubah you ;) wallaweh.. bwahaha..




Aku tahu korang rindukan muka aku yang bolat ini.. bwahaha!!
Thanx kepada angah yang sponsor shawl dan jubah.. I rasa ayu gila uolls…
*smack!* Geli la pulak bila gowdix macam ni…
Mesti korang nak tengok gambar jubah kan?
Sorry la sebab semua orang resist nak ambil gambar aku.. Jeles lettew!

Oh! Btw, kenduri kali ni, kenduri besan pak long aku taw..
Cinta orang tua uolls!!
Besan pak long aku ni duda dan merupakan tok imam..
Know what, this time dia kahwin dengan awek lama dia.. waaa.. So sweet~
(Biasalah orang dulu-dulu kena kahwin dengan pilihan mak bapak)
Tengok tu.. Kalau ada jodoh, tak ke mana…
SETIA HUJUNG NYAWA!!! Hehehe…

Sempena CNY ni, jom layan video yang so sweet ni..





nota zizie : muka aku dah makin berisi.. ekeke...

You Might Also Like

12 comments

  1. Replies
    1. semuanya comel termasuk zizie.. eh.. mwahaha...

      Delete
  2. cntik blog kamu...
    sye da follow..
    btw..sye suka entry kamu
    :)

    ReplyDelete
  3. Berisi??
    x de lah,maintain lagi tuu x)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pernah tgk gambar kurus kering kita le tu... :P

      Delete
  4. wuah~ x suke p majlis kenduri kawin? nape wak? sonok jgk tu...FYI cantek shawl tu..kaler-maler~

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab semua benda sama je.. makanan pun sama je... lgpun ramai org... huhu... thanks ;)

      Delete
  5. yeahh..terserlah keayuan disitu..huhu.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah.. malu pulak bila ada orang puji titew ayu... hewhew :3

      Delete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.