Day #13 : Love Letter.

21.9.12
waa.. aku tak reti tulis surat cinta ni..
lorhh.. nak tuju kat siapa??
aaaa... uuumm...



kepada bakal imamku, 
saya berharap awak akan membimbing saya..
saya tahu saya ada banyak kekurangan..
cuma satu yang saya pinta, tolong saya perbaiki kekurangan saya dengan penuh kesabaran..

izinkan saya menjaga awak sehingga Allah tidak akan mengizikannya lagi..
and i'll love you till jannah..

From your makmum :)
---------------------------------------------------------------------------------------

AKU TAK PANDAI LA!!

You Might Also Like

1 comments

  1. Insya'Allah, :D
    Semoga mendapat jodoh seperti yang diinginkan.

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.