Day #1 : Take a photo of yourself and write 15 interesting facts.

1.9.12

  1. tiada lagi status single coz i'm in relationship.
  2. berat dah turun 3 kg time ni.. sekarang, tak timbang lagi.. hehe..
  3. tengah berjinak-jinak nak pakai shawl.. susah gak nak membelit ni ye.. hehe..
  4. gambar ni diambil oleh mr. k sendiri.
  5. mr. k cakap, aku nampak cantik time ni.. nampak sangat aku tak cantik selama ni.. XD
  6. menjadi wallpaper handphone mr. k, tapi tak tahu la sekarang stay jadi wallpaper ke tak..
  7. sepatutnya time ni aku kena belanja aiskrim kat mr. k, tapi last-last aku yang dapat makan pizza free.. nyumm...nyummm...
  8. sebelum ke pizza hut, kitorang tawaf mydin kat bahagian sejuk beku semata-mata nak cari aiskrim.. last2, blah camtu je..
  9. bila makan berdua dan makanan masih banyak sedangkan kitorang dah rasa kekenyangan, rasa macam kena seksa je..
  10. oleh kerana mr. k pernah ada pengalaman bekerja di PH before ni, sepanjang makan tu, dengar pengalaman dia bekerja je.. untung la pernah jadi manager sebab tak cukup staf XD
  11. aku tak dapat nak sediakan 15 fakta menarik.. SEKIAN!

You Might Also Like

3 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.