I'm A Mother :)

22.6.12
hari ni aku pegang amanat jadi seorang ibu..
hehe..
jadi ibu sandaran je..
ada ke istilah tue?
tibai jela.. :P

along, abah & mak ke Utara coz ada benda nak kena settle..
so, tinggal la aku ngan si kecil tomei nie..
nasib baik si abangnya dibawa sekali..
kalau tak, naiya juga aku dibuatnya..

luckily ada angah untuk tolong aku..
huhu...
so, for the first time aku bawak si tomei khalif ni gi pasaraya..
semua benda nak ditariknya..
yang dia paling excited nak amik buah tomato..
HAHA XD

tapi rasanya dia paling happy bila dapat makan cream puff..
nasib baik tak pandai cakap lagi..
kalau tak, aku dah interview je.. >_<

semuanya berjalan lancar..
tapi, agak pening coz dia meragam tak nak tidur..
sumbat je pil tidur! terus tidur!!
hehe..
tak la..
ulit la si kecik nie..
tak berjaya pass kat angah..
maybe the power of pregnant woman, nak juga tidur si kecil tomei tue...

semoga hari esok akan lebih baik :)

seronoknya naik troli!!! >//<

You Might Also Like

0 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.