hooray! hooray!

16.6.12
hooray! hooray!
dah habis exam!!
hari ni tamatlah sudah kisah aku sebagai budak tahun 1 di UTeM nie.. :)
nanti masuk tahun 2, dah ada junior..
ok, just forget about them..
not important at all.. hehe.

si kobeng and si lipas paksa aku keluar dari rumah and jalan-jalan..
seriously tak ada mood..
rasanya dua jam pertama keluar, tak cakap sangat..
part tak ada mood tu, malas la nak story coz i want to forget it..

jalan2 kat pahlawan walk dan si kobeng ni dah gedik-gedik mintak belikan ikan pelaga untuk dia..
waaa!! aku sengkek!!
nasib baik RM 2 je sekor..
belikan ajela..


ini la ikan pelaga yang aku belikan untuk si kobeng..
and his name is cokce'..
why?
bcoz si kobeng nie tak henti duk cocet cocet...
letih sebenarnya layan si kobeng nie.. hihi :)
cik leep, nanti cik dugong carikan apa-apa untuk awak nanti.. ;)

esok dah nak balik..
i'm gotta miss this two crazy+naughty girls..
huhu..

korang, zizie mintak maaf segala salah silap..
thanx for everything..
JANGAN JEMU LAYAN AKU!!!!!

biarkan gambar menceritakan betapa indahnya kenangan kita bersama.. -zizie-

You Might Also Like

3 comments

  1. ada orang panggil ikan pelaga.. ada yang panggil ikan sekila..

    ReplyDelete
  2. lawa nama ikan... hehe...

    "keep smiling"
    ^_^

    -Wan Niahix-

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.