hati oh! hati

3.5.12



hati oh! hati
kenapa dengan kau?
kau sakit?
nak kena hantar gi jumpa doktor tak?

hati oh! hati
jangan lah macam ni..
kan effect orang sekeliling aku :(

hati oh! hati
aku teringin nak gi pantai atau tempat tinggi..
kalau aku bawak kau, kau terubat tak?

hati oh! hati
kalau aku menangis, kau okay tak?
rasa lega tak lepas aku menangis?

hati oh! hati
orang lain perasan taw aku lain macam
aku berterima kasih sebab ada orang concern pasal aku
tapi, aku nak jawab apa bila ada yang tanya
sebab kau tak pernah berikan jawapan
dan aku terpaksa menipu

hati oh! hati
aku sayang kau..
biarlah orang yang kau sayang xamik tahu pasal kau..
tapi, aku nak tahu yang aku selalu ada untuk kau..
biar orang lain tak hargai kau,
tapi kau bermakna dalam hidup aku..
aku bukan siapa2 tanpa kau..
aku rela hidup dengan hanya ada kau, hati..

sebab kau dan aku adalah satu.

You Might Also Like

0 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.