Dear Lipas and Kobeng!

8.5.12

nakal tak kawan2 zie? hahaha!!
semuanya hanya gurauan semata2 untuk menceriakan hidup kitorang! ^___^

nampak yang nama wani n azie?
zie sayang budak berdua nie..
rasa dah macam adik beradik!
bila zie sedih, dorang la yang bawak gi sana sini semata2 nak hilangkan rasa sedih di hati..
korang, aku tak tahu nak balas jasa korang macam mana.. sob3~~
korang layan aku gi tepi pantai, minum coconut shake, tengok wayang...
THANX SANGAT2!!

sekali lagi korang wat aku rasa terhutang budi.. huhu ㅠ____ㅠ
ini mesti azie yang gitau kat wani pasal perjalanan zie esok..
LIPAS NI!!

wani : sok naik ak gy kelas. jgn byk cekadakk.
zie : kalau aku naik kau, sampai hbs hoki pun kita xsampai2.. HAHAHAHA!!
wani : ceytt, NAIK KETE AK LARHH. BANGKAI!
zie : kau yg salah sebut, aku yang kena??
wani : OKEE OKEE TA. HEE. MAAF EA SAYANG.. (:
zie : taw pun nak panggil aku syg.. hahaha..
wani : suke laa uhhh.

kalau boleh aku tak nak susahkan kau kobeng..
aku naik bas pun boleh..
ni dah kena ambil, hantar..
kalau menolak, mau esok aku masuk kelas mechanic of machine tengok muka dua orang cekadak tu masam ngan aku..
urgggghhh..

Ya Allah lindungilah sahabat2ku dari sebarang bahaya.. limpahkanlah kebahagiaan kepada mereka.. sesungguhnya Engkau telah menghantar dua orang sahabat yang baik kepadaku.. Amin~

You Might Also Like

1 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.