Babe..

6.5.12
babe, aku xtaw nak gitau kat kau macam mana..
babe, aku tahu kau baik..
semua orang kau layan sama rata..
kau tak pernah campur hidup orang lain..

babe, aku ingat dia baik..
aku mintak maaf babe..
aku silap menilai orang..
sampailah satu hari aku dengar dari orang lain..
babe, dia tak seperti yang aku sangkakan..

dia fitnah kau babe..
dia kata kau terima dia sebab motor dia je..
aku taw kau tak macam tu babe..
babe, macam mana aku nak gitau kat kau ni babe??

aku tak dapat bayangkan kalau kau marah..
aku tak dapat bayangkan kalau kau menangis..
patutkah aku bagitahu kau babe?

aku just diamkan diri je masa kau tanya pasal mamat tu kat M..
S pandang je kat aku..
S tau babe, sebab aku gitau kat dia..
S pun tak tahu cam mana nak gitau kau..

truth really hurts, babe..
keep a secret also make me feel pain, babe..
aku tak sanggup nak cerita babe..
kau pun okay je ngan life kau sekarang..

andai kata suatu hari nanti kau tahu pasal ni,
COOL ok??
he's older than us, but he acts like a bitch..
he's a bitch babe..
u can get the other one who's better than him..

You Might Also Like

0 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.