Life #57 : lost control

9.2.12

anda semua digalakkan mengabaikan entri ini..
coz zie tengah serabut..

pagi buta nie, jadi burung hantu la..
tak boleh tidur!!!
dah penat dah bergolek ke kanan, ke kiri..
ketegaq nya mata nie nak lena..

rasa nak menjerit pun ada..
satgi kan, orang kata aku gila...
huhu..
paling tak pun, ada makhluk lain yang menyahut...
huh...
tak nak! tak nak!
tapi, dada rasa nak pecah je tahan jerit...
huhu..

aku tak nak salahkan sape-sape...
sebab aku sedar itu semua salah aku...
entah la.. biasanya aku petah berkata-kata...
tapi, nape la sejak akhir-akhir ni ,
mulut ni rasa berat???
 tak adala berat sangat...
ringan je terbuka bila nak makan..
arggghhh!!!!
what happen to me???
adakah kerana aku demam??
nope!!!!
betul-betul tak tahu..
tapi, kat rumah aku memang kurang bercakap..
coz tak ada teman berbual sangat..
sekadar berbasa-basi sahaja...
kat hostel or class, boleh la tahan banyak cakap...
but, now???

it seems like aku dah kembali menjadi zizie di zaman aku form 1..
not cheerful, damnly not friendly and most to lonely...
and i know that time, nobody likes me...

should i be silent?
tapi, confirm kawan-kawan aku condemn aku nanti coz tetiba jadi minah bisu..
rasa macam dah hilang punca..
tak nampak line mula mahupun tamat...
buat ini salah, buat itupun salah, tak buat apa-apa pun salah!!

bila dah jadi macam ni,
ada je yang salah faham..
it's not like i want to ignore u or don't excited when u call..
just, something wrong to me.. kot...
time nie, rasa macam nak pulaukan diri dari orang lain...
i don't want anybody get hurts because of me...
damn to me!!!!!
and sorry for u~

sepatutnya aku bersyukur sebab ada orang sudi nak berbual dengan aku,
tapi, nape la dengan aku nie...
kawan IM pon wat tak layan..
call pon, macam tak nak cakap...
NURUL FARAHIZZATI!!! what's happening to you??
dulu mulut becok...
sekarang dah jadi penyegan ke apa????

diri sendiri pun susah nak faham,
inikan pulak nak memahami orang lain..
nak nak pulak, nak orang lain fahamkan kita nie..
pergi mampus sama aku la..

you need to find solution and make a decission in your situation right now...
but, how???
ada buku manual tak??
penat la berperang dengan diri sendiri..
lost control nie...
23 kali aku tanya kat diri sendiri, 23 kali jugak la aku jawab benda yang sama...

zie dah beri warning tadi suruh abaikan entri ni coz entri ini mungkin memeningkan kepala anda.. bagi yang berfikiran jahat, zie bukan nak meraih simpati.. suka hati la zie nak tulis apa.. ini kan blog zie... so, sila jaga kedamaian...

You Might Also Like

1 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.