Life #42 : rinDu

11.12.11
RINDU!!!!!

saya : jangan datang!!
rindu: nak juga!!
saya: jangan! saya tak suka!!
rindu: tak, awak perlukan saya!
saya: saya tak nak *dengan nada yang semakin kendur dan esakan kecil*
rindu: kenapa awak tak nak saya?
saya: sebab, bila awak ada, saya rasa sedih, sebab awak ingatkan saya pada dia.
rindu: awakkan sayang dia~
saya: memang saya sayangkan dia
rindu: sebab awak sayang dialah awak perlukan saya. kalau awak tak suka saya, maknanya awak tak sayang dia..
saya: tak.. bukan macam tu..
rindu: habis tu, macam mana?
saya: sebab.. saya nak dia selalu dekat dengan saya. sebab tu saya tak perlukan awak. awak tak boleh buat dia datang dekat saya sekarang.
rindu: awak, awak dengar sini..

"Rindu itu sangat manis bila manusia boleh merasainya, ia datang bila dua manusia berjauhan dan rindu itu melengkapkan rasa sayang yang ada antara mereka.."

You Might Also Like

0 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.