Life #32 : Prepare!

18.7.11
Assalamualaikum..

lama nya zie tak bersosial di dunia it nie.. hehe.. rindu la kat kwn2 sume.. yang mesej zie tue, len citer la.. hehe.. OKAY! 15 julai yang lepas, sume orang sibuk dengan result dr upu kn? hihi.. of course la zie terlibat sama.. thanx kat wana coz tlg cekkan utk zie..

4th sept nie, zie akan bergelar student UTEM (insya-Allah jika dipanjangkan umur..).. mcm terkejut la gak bila dpt keputusan tue.. humm.. nmpk gaya uitm xnk kita dh.. huhu.. DON'T BE SAD! bukan apa.. zie dpt mende yang tak ada pun dlm list yang zie hri tue.. agak disappointed la.. tp still bersyukur coz at least zie diberi peluang untuk further study..

lgpown, my sis selalu ulang alik ke melaka nak jumpa beloved husband dy.. so, after this dy kene jumpa both her beloved husband and sis.. hehe.. and the most "annoying" thing is zie terpaksa menghadap muka budak nie for 4 years..

Fahima!!!
 luckily, dy x sama course ngan aku.. hahaha... jangan mara yea my baby..

so, terpaksa tinggalkan aktiviti menternak tue coz nak kejar sana, nak kejar sini untuk siapkan semua preparation.. kalo bley nak semuanya selesai before Ramadhan la.. hehe..

kepada kawan2 especially Asha and Tiqah, korang pekabo yew? sori la.. tak boleh nak on9 fb coz ada problem ngan connection...


Wassalam..

You Might Also Like

2 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.