49 Days

26.4.11
hoowwaaa... dh agak lama (agaknya) aku x update.. kan? kan? hehehe.. ceh.. bunyi mcm perasan sorang2 yg ad baca blog aku nie.. whatever~

skang ak ada kat PENANG!! area mna?? hehehe.. sape yg taw,shhhsshh... hihi.. haih.. ngadanya la aku nie.. XD.

dh seminggu aku tolong along wat nasi lemak.. tolong kat sini,maksudnyew,aku tolong kopek bawang,gunting cili kering,basuh beras,gunting telur,lipat kertas n keje2 yang sewaktu dengannya.. and aku dpt lepaskan rindu aku kat si kechik comel,Aqif.. yela..this year aku x jumpa dy langsung.. baru skang jumpa dy.. =)

hmmm... nie yg malas nak update nih.. tbe2 xde idea nak tulis apa.. boring tol la aku nie..

whatever la.. skang nie aku ngah melayan citer 49 days..


waahhh.. bagus r citer nie.. wat aku terfikir.. kalo aku koma or in brain dead condition camtu,ad x org yg 100% nangis sbb syg nak kehilangan aku.. and kalo la aku boleh tgk colour air mata mcm tue,kn best.. boleh detect sape yg syg aku,sape yg talam dua muka ngan aku.. n truth is really pain.. yela.. kita ingat orang tue sayang kat kita.. tapi sebaliknyew.. lebih2 lagi kalo orang tu BF/GF/fiancee/husband/wife/bestfren kita.. dhla task dy kena cri 3 orang yang sayang kat kita n parents/family/relatives are excluded... mak i mak u.. gilak luh.. tp,citer nie sape x tgk lagi,tgk la cpt.. mmg best.. n aku suka watak reaper dlm nie.. first sbb dy jambu.. hehe.. bese r.. second,prgi mengong2 dy...

tapi, jenuh gak tgk on9 nie.. ble dy dh loading semacam,kena la refresh n refresh n ulang la mcm tue smpi dy full buffer.. nasib bek broadband nie bkn eden yg kna byr.. hehehe.. dsr parasit tol aku nie.. hehe.. nak download,mls nk install idm lak.. tgk jela.. mls gak download.. xtaw nk smpan katne..

whatever la.. abg ipar aku x bising,so, korang xyah r bising.. hehe.. ok la.. xde mende dh nak story.. nnt kalo ad story,aku story.. kalo aku xde story,aku x story.. so,jgn mrh kalo aku x story apa2... kalo ada yg x suka ngn story mory aku,xyah la baca story aku.. aku pown x m'hrpkn org bc story aku...

dada..

You Might Also Like

1 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.