Life #18 : versus

7.2.11

Assalamualaikum..

just a short entry.. sbb dah dok lama dpn lappy nie...

semalam aku kena cabar ngan kawan aku.. apa cabarannyew?? hehehe.. sape dpt the highest pointer akan dapat rewards... mula2 aku tolak.. tapi memandangkan pointer sem lps dy lagi rendah dari aku,so.. aku pown setuju.. hahaha.. riak tol la aku nie.. =D hehe.. i don't care eh eh eh eh.. hehehe.. hopefully aku mng.. hihihi.. so.. study hard but smart right now.. (jgn omong2 kosong dah... wahahaha..) hwaiting zizie!!!!!!

that's all..
Wassalam..

You Might Also Like

0 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.