Life #20 : Glam eve~[part 2]

22.2.11
before nie aku dh post gmbr2 time event glam eve.. skang aku nak post 4 ank dara yg agak perasan ayu+cantik-ganas=cute after event tue.. hehehe..


muka penat.. penat ap?? penat bergambar.. tp,ksah ap.. jom bergambar lg.. hoho.. ^ ^

when we're crazy.........
gmbr nie mcm agk aneh la..
zizie:ekyn! paparazi.. sorok..
ekyn:OMO!
ntah ap2 kite nie..
zizie:WANA!!!
wana:hehehe.. nak2..
ki:aku x nak terlibat..
dpt balloon pown mka cm pew.. =.="
gadis2 pingitan.. haha..
G.O.F is back..
sya la anak murid berlagak bersama2 guru berlagak saya.. =P
KI,Ekyn

gambar yg jarang didapati..
tue jela gambar2 glam eve yang aku bley tunjuk.. ada kawan aku tanya nape sikit sangat.. aku just bley jwb.. len kli dtg jd cameraman kitorg.. confirm beribu2 gmbr yang aku post.. sorry la kalo ad yang meluat tgk gmbr2 kat atas.. MYOB la..

abis~

You Might Also Like

0 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.