Quizilla #1 : Which Shinee boy do you have chance with

25.10.10

Key

result image

OMG!! key?? haha.. truly,aku pon x taw aku minat sape dlm SHINee.. tapi,aku suka suara ONEW yg unik tue.. adush.. knapa la aku dpt key.. abis la aku kene balun ngan wana and ekyn.. sorry wei.. aku x bersalah.. haha.. x taw nak pk apew.. bkn x minat key nie.. so-so jew..

wanna to try?? click here..


--------------------------------------------



lamanyew aku x update blog... xtaw sgt nak tulis ap.. tapi idop aku agak boring.. yela.. cuti sem sbulan.. dhla xde kwn.. sunyi nyew..huhu.... skang aku kat penang,bley la men ngan aqif.. ilang skit boring.. tp yg sedeynyew lg,xde sbs.. huhu.. kbs jew ad.. tension tol... ni yang x sabaw2 nak blik palam.. wah.. so many thing that i miss...

salam.. farewell~

You Might Also Like

0 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.