Mumble #6 : Flashback??

25.6.10
hoh!! ingatkan bila dah masuk u,perkara2 time kat jenan pada dahulukala takkan berlaku.. namun,semua itu bagaikan "kusangkakan panas hingga ke petang". waa.. bm aku dh x tunggang langgang.. wakaka

baru ingat nak bahagia hidup kat u,tp.. senior yg dh balik,mengacau idopku yg aman dan bahagia di samping rakan2 yg agak2 3 suku..

kenapa?awat?gapo?bakpe?why?kiu he? aku mengatakan begitu????

BECAUSE...... kwn aku dh kena.. juz imagine kalo kita dilarang buat mende2 yg bagi kita it's just a simple thing but for them.. you are not allowed!!!

susah tol la manusia zmn skang.. makin hari makin rumit pemikiran dorg.. haha.. mcm aku ni org zaman dulu pulak.. hahaha..

hmmm... harap2 la senior2 x kaco idop aku.. kalo x,tanjung rambutan la aku jwbnya...

adios~

You Might Also Like

1 comments

  1. life is simple, but the human mind that makes life complicated. consequently, we feel that life is not fair. although we realize that the human affairs.

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.