Life #2 : so complicated

8.4.10
dah lama aku x jd camni.. time skolah dulu slalu la.. maybe sebab xder kwn nk lepaskan tension kot.. semalam penyakit tue dtg balik.. aku pon x taw knape aku jd mcm tue.. serius.. kalo org tny pon,aku x taw nk jwb cmne.. so,jgn la mrh kat aku.. aku btol2 x taw.. plus,aku rasa nak nangis kalo org tny kat aku.. aku x kisah arr org kata aku mengada.. tp dh sejak azali aku mcm ni.. luar nmpk keras tp kat dlm senipis bawang.. along ngn abg long ingt pasal scolarship.. aduh.. aku x heran r mende tue... tiba2 jer mende alah ni dtg.. along marah bila aku kata xdew ap2.. cause obviusly terpampang kat muka sekupang akoo ni.. abez tu,dh aku sndri pon xder jwpnnya... aiyoo.. ckp slh.. x ckp slh.. so,utk mengelakkan sumer tue.. balik jer dri makan,aku terus masuk dalam bilik n men sudoku.. pastu along masuk n tanya lagi.. masa tue air mata aku dh nak menitis.. so,aku amik keputusan hanya mendiamkan diri.. mmg aku dh nangis time tue.. along pon kuar dan aku just memerapkan diri dan tertidur..

zzzzzzzzzz.....

aku terbangun coz terdengar org ngah iron bju n rupa2nya along.. lepas tue aku xleh lelapkan mata.. aku just men sudoku smpi la aku mengantuk.. aku just biarkan mende tue berlalu smpi la mood aku ok blik.. huh.. knapa la diriku ini begitu complicated..

You Might Also Like

2 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.