Life #3 : kaKi bAnGKu???

11.4.10
entry arinie,kaki bangku.. kalo ikot peribahasa simpulan bahasa,maksudnyew x reti main bola sepak kan?? tapi aku lain skit.. aku x reti main bowling.. hehe..

arinie ada pertandingan antara gstt (guru sandaran tidak terlatih) peringkat apa,aku x taw tp ppd yg anjur dan diadakan di giant,kulim.. oleh kerana ketibaan kami setelah game dh tamat,aku ngan along pon booking hanya utk kami berdua main.. ok gak.. kalo aku men ngan geng gstt tue,kan malu aku dibuatnya.. haha..
mula2 aku dh gitau along aku xnak main.. tp dy paksa gak..bukan x pernah main.. ni kira kali kedua la..dh tau first time main memang teruk, tue yg aku menolak..
dengan memakai kasut khasnyew bersaiz 6, aku pon main.. aduh.. 3 round masuk longkang.. pastue, along tolong la satu round.. men next round, stay masuk longkang.. then, along dok tepi n bagi arahan aku.. n secara bertuahnyew.. strike!!!!

tp akhirnya aku kalah ngan along 98 berbalas 38... xpe.. dulu 26.. lg teruk.. haha...
adios~

You Might Also Like

2 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.